نوشته های مرتبط: ارزیابی مقایسه‌پذیر، ابزاری برای بهبود مستمر کسب‌وکار

توسعه هوشمندانه برند

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

انواع ارزش‌های معتبر یک برند

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاهی بر وفاداری به برند و درآمدهای ناشی از آن

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مدل‌های شایستگی، پلی به‌سوی تحقق اهداف سازمانی

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

مدل‌های شایستگی سازمانی به کارکنان کمک می‌کنند تا مهارت‌هایی را که در افزایش بهره‌وری آن‌ها در جایگاه فعلی یا آتی اهمیت دارند، بشناسند و کسب کنند.

با واژه برند بیشتر آشنا شویم!

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

در سازمان خود، طوفان‌ ذهنی برپا کنید!

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

تاثیر رفتار‌ کارکنان و تبلیغات در برندینگ استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه از برندمان یک تصور خوب بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.