نوشته های مرتبط: فروش مشاورهای، کسبوکار شما را دگرگون میکند
بودجه تبلیغات کسبوکار خود را هوشمندانه تعیین کنیم
تبلیغات بخشی از فعالیتهای فروش و بازاریابی است. در این مطلب با بهترین روشهای تخصیص بودجه تبلیغات آشنا میشوید.
مزایای استارتآپهای ایرانی
ظهور کسبوکارهای استارتآپی در ایران چه اتفاقات مثبتی را رقم زده و چه مزایایی برای کشور فراهم کرده است؟
شناسایی اصول مهم در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بازاريابی با هدف جذب دیگر کسبوکارها
بازاریابی b2b از جنبههای بسیاری با دیگر انواع بازاریابیها تفاوت دارد و به همین دلیل در این شیوه بازاریابی تاکتیکهای متفاوتی را به کار میبرند.
چگونه در بازاریابی، به فروش بیشتر برسیم؟
با سه اصل مهم از یک طرح بازاریابی درخشان آشنا شوید.
شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری
تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسبوکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد میکند، هزینهها را میکاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا میدهد.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت بیستودوم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
آیا شما قهرمان کسبوکار خود هستید؟
یادداشتی از لورا کیلاگ درباره کارهایی که برای قهرمان شدن و تداوم در بازار کسبوکار باید انجام دهید.