نوشته های مرتبط: چگونه یک رزومه خوب بنویسیم؟

کارمندان موفقی که استارت‌آپ‌ها باید آن‌ها را استخدام کنند

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازه‌ای می‌شود؛ اما کارمندان استارت‌آپی موفق، ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز دارند.

نکاتی که استارت‌آپ‌ها هنگام استخدام باید جدی بگیرند

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۰/ ۱۶ دقیقه

در استارت‌آپ‌ها، استخدام اشخاص، تصمیم بسیار مهمی است که به رشد بی‌نقص استارت‌آپ یا به نزول غیر قابل بازگشت آن می‌انجامد.

چهار سوالی که پیش از توسعه کسب‌وکار، باید از خود بپرسید

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۰/ ۹ دقیقه

توسعه کسب‌وکار بسیار چالش‌برانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسب‌و‌کارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.

راهبران جوان موفق، چه عادت‌هایی دارند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۰/ ۱۳ دقیقه

راهبران جوان استارت‌آپ‌ها با وجود کم‌تجربگی، توانایی انجام کارهای شگفت‌انگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادت‌های صحیحی در خود ایجاد کنند.

با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

شما به‌عنوان یک مدیر موظف هستنید که کارمندان خود را درک و از آن‌ها قدردانی کنید. این کار برای بقای کسب‌وکار شما الزامی‌ است.

چگونه تعارض‌های میان‌فردی در سازمان را کاهش دهیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

مدیریت تعارض در سازمان، باید به کاهش تعارض‌های عاطفی در همه سطوح و حفظ و بهبود مقداری تعارض لازم و کنترل‌شده کمک کند و وضعیت و نگرانی‌های هر ۲ طرف تعارض را در نظر داشته باشد.