نوشته های مرتبط: ظرفیت‌های استارت‌آپی در ایران

برندینگ، نقطه قوت کسب‌وکار شما

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

شناسایی اصول مهم در برندینگ

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

برندینگ، ستون استوار هر استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌کند.

آشنایی با مفاهیم پیش از برندسازی

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌کند.

رشد اشتغال و توسعه فناوری با ورود سرمایه‌‌گذار خارجی در زمینه استارت‌آپ‌‌ها

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

مهدی تقوی: «ورود سرمایه‌گذار خارجی برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های استارت‌آپی، رشد اقتصادی را برای کشور به ارمغان می‌آورد.»

نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰/ ۲۷ دقیقه

ارزیابی برند، حوزه‌ای در برندسازی است که از ناسازگاری‌ها و اختلاف‌نظرها آسیب زیادی دیده است.

وضعیت تمایل به جذب سرمایه جسورانه در ایران

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

حمایت از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا و حتی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان باید به گونه‌ای باشد که این شرکت‌ها و نهادها به سمت وی‌سی‌ها هدایت شوند.

لزوم توجه ویژه به جذب سرمایه خارجی در کسب‌وکارهای نوپا

۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۵۰/ ۱۰ دقیقه

حمیدرضا احمدیان: «جوان‌های فعال در این صنعت لازم است در حد استانداردهای بین‌المللی و در تعامل با شرکت‌های بین‌المللی کار کنند.»