نوشته های مرتبط: ظرفیتهای استارتآپی در ایران
برندینگ، نقطه قوت کسبوکار شما
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
شناسایی اصول مهم در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
برندینگ، ستون استوار هر استارتآپ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیلکند.
آشنایی با مفاهیم پیش از برندسازی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیلکند.
رشد اشتغال و توسعه فناوری با ورود سرمایهگذار خارجی در زمینه استارتآپها
مهدی تقوی: «ورود سرمایهگذار خارجی برای سرمایهگذاری در شرکتهای استارتآپی، رشد اقتصادی را برای کشور به ارمغان میآورد.»
نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن
ارزیابی برند، حوزهای در برندسازی است که از ناسازگاریها و اختلافنظرها آسیب زیادی دیده است.
وضعیت تمایل به جذب سرمایه جسورانه در ایران
حمایت از استارتآپها و کسبوکارهای نوپا و حتی حمایت از شرکتهای دانشبنیان باید به گونهای باشد که این شرکتها و نهادها به سمت ویسیها هدایت شوند.
لزوم توجه ویژه به جذب سرمایه خارجی در کسبوکارهای نوپا
حمیدرضا احمدیان: «جوانهای فعال در این صنعت لازم است در حد استانداردهای بینالمللی و در تعامل با شرکتهای بینالمللی کار کنند.»