نوشته های مرتبط: دیجیتال مارکتینگ به کمک اینستاگرام
کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ
کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ توسط مدرسه استارتآپ ایران در روز ۳۰ فروردین به مدت ۶ ساعت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میشود.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
وبینار طراحی استراتژی محتوا
وبینار طراحی استراتژی محتوا در کسبوکار با تدریس بابک نقاش توسط آکادمی کارآفرینی تهران در روز ۲۶ اسفند برگزار میشود.
از دستیاری برای بازاریابان دیجیتال تا سرویس مشاوره و تدریس آنلاین
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
«حالت پرتره»؛ ویژگی جذاب احتمالی اینستاگرام
پیشبینیهای صورت گرفته حاکی از آن است که با اضافه شدن حالت پرتره به اینستاگرام تعداد زیادی از مخاطبان اپلیکیشنهای با ویژگی مشابه، استفاده از اینستاگرام را ترجیح دهند.
از ابزار مدیریت رویدادها تا بستر آنلاین خرید و فروش خودرو
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
دوره فشرده و حرفهای بازاریابی دیجیتال
دوره فشرده و حرفهای بازاریابی دیجیتال توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ ۱۲ و ۱۳ بهمن ۹۶ در ساختمان انستیتو مهندسی نفت پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار میشود.
از انتقادهای منفی به نفع برند خود استفاده کنید
انتقادهای منفی نباید نادیده گرفته شوند یا پاسخ نامناسبی دریافت کنند. این نقدها هدیههایی از طرف مشتریان هستند و کمک میکنند که یک برند بتواند روی حل مشکلات تمرکز کند.