نوشته های مرتبط: استارتآپ؛ صفرکیلومتر (قسمت چهارم)
پنج روش الگو برداری از ارزش پیشنهادی رقبا
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
هفت پرسش برای بررسی مدل کسبوکار
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ورود به دنیای مشتریان
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
قواعد مصاحبه با مشتری
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
تابلوی ارزش پیشنهادی، نشاندهنده بینش در کسبوکار
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
قبل از ارزشآفرینی دادههای موجود را بررسی کنید
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
شش تکنیک برای به دست آوردن بینش مشتری
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
شش راه نوآوری از طریق پروفایل مشتری
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.