نوشته های مرتبط: کارآفرینی؛ از خلق یک ایده تا ارزش‌آفرینی در اقتصاد

از بازارآرایی تا ادغام شرکت‌ها در برندینگ

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اولویت وزارت صنعت، حمایت از مشاغل دانش‌بنیان است

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۲ دقیقه

رضا رحمانی: «شرکت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیانی که در حوزه صنعت طرح‌های نوآورانه دارند، مشمول حمایت وزارت صنعت واقع می‌شوند و اولویت این نهاد، حمایت از مشاغل دانش‌بنیان است.»

نگاهی بر برند‌ مادر و سنجش معیارهای کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نیاز به مجلس و دولت جسور در حمايت اصولی از جریان استارت‌آپی کشور

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۰/ ۲۳ دقیقه

سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه استارت‌آپ‌ها یکی از مهمترین نیازهای این بخش به حساب می‌آید و کشور نیازمند عزم ملی و حمایت مسئولان برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های نوآورانه و پروژه‌های فناورمحور است.

کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۲ دقیقه

در یک استارت‌آپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارت‌آپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر می‌توان به اهداف شرکت رسید.

از دستیار طراحی گرافیک تا تبلیغات هدفمند مبتنی بر مکان

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسب‌وکار شما در میدان رقابت

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۳۸ دقیقه

بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسب‌وکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه‌ بررسی، برنامه‌ریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده می‌کند.