نوشته های مرتبط: چرا کارآفرینان باید همه چیز و همه کس را مورد سوال قرار دهند

هر کارآفرین، به اندازه سه کارمند کار می‌کند!

۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

کارآفرینان تاثیر فوق‌العاده زیادی روی جامعه دارند. این افراد به اندازه‌ سه کارمند کار می‌کنند و زندگی بسیاری از افراد از جمله کارمندانشان را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

حجم سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه استارت‌آپ‌ها کافی نیست

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

مسعود گل‌شیرازی: «حجم سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه استارت‌آپ‌ها بسیار کم است و لازم است سرمایه‌ها بیشتر به سمت صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر بروند.»

چگونه به یک ایده استارت‌آپی موفق برسیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۰/ ۲۷ دقیقه

سرمایه‌گذارها معمولا به‌دنبال کارآفرین‌هایی می‌گردند که نسبت به ایده‌هایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه می‌توان به‌ ایده‌ای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟

برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

مطمئنا نمی‌توان استارت‌آپ‌های تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما می‌توان از نکاتی که آن‌ها برای بازاریابی برند استفاده می‌کنند درس‌های ارزشمند گرفت.

از فصل برداشت تا خرید آنی

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

انگیزه‌نامه تاثیرگذار می‌تواند استخدام شما را تضمین کند

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

نوشتن یک انگیزه‌نامه تاثیرگذار برای تقاضای شغل، بسیار مهم و البته چالش‌برانگیز است. با ما همراه باشید تا به‌طور کلی و مختصر، اصول نوشتن انگیزه‌نامه را برایتان شرح دهیم.

چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

وب‌سایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار می‌کند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟