نوشته های مرتبط: هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
المپیک ۲۰۲۰ متفاوتتر از سالهای اخیر برگزار خواهد شد
کشور ژاپن در کمتر از ۱۰۰۰ روز دیگر میزبان مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ خواهد بود.
محیط کسبوکار مطلوب زمینه ساز ظهور اقتصاد دانشبنیان است
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: آن چه که زمینه های ظهور و بروز اقتصاد دانش بنیان را فراهم می کند، محیط کسب و کار مطلوب در هر منطقه و استان است.
کارآفرینی که برای فروش محصول خود به کل کشور آمریکا سفر کرد
جان ماک از روش سنتی برای بازاریابی محصول خود استفاده کرد و اکنون به صاحبان کسبوکار در مورد چگونگی فروش محصولات مشاوره میدهد.
آینده کسبوکارهای نوپا در هالهای از ابهام
اتفاقات چند روز اخیر در اکوسیستم استارتآپی ایران باعث بروز نگرانیهایی در بین کارآفرینان شده است.
بازار استارتآپها و کسبوکارهای آنلاین کساد میشود
دبیر اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی گفت: در شرایط تحریم استارت آپ ها و کسب و کارهای مجازی با مشکلات بیشتری دست به گریبان اند و در صورت تداوم شرایط شاهد ریزش زیادی در فعالان این بازار خواهیم بود.
استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسبوکار شما چیست؟
اولین اشتباهی که در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکتها صورت میگیرد، جدا کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از استراتژی کلی شرکت است.
از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید
اگر هدف شما از تبلیغات صرفا معرفی کسبوکارتان نیست، با شناسایی مشتریان هدف به راحتی سود زیادی خواهید داشت.
آیا موقعیت شغلی درستی را انتخاب کردهاید؟
مهم نیست در چه موقعیت شغلی مشغول به کار هستید مهم این است که مهارتهای خود را افزایش دهید، نکات جدید یاد بگیرید و اعتمادبهنفس داشته باشید.