نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت سی‌ام)

مراحل ضروری در برندسازی کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

پنج اصل نوپای ناب

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

در نارضایتی خوددار باشید

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

عصبانیت از محیط کار و رئیس‌تان، شما را خسته کرده است؟ دیگر توان مقابله با ناملایمات را ندارید و به دنبال شغل تازه‌ای هستید؟ رعایت موارد گفته‌شده در این مطلب، به شما کمک خواهد کرد.

فالوئرهایی که مشتری واقعی می‌شوند

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۰/ ۱۲ دقیقه

نظریه رایان هالیدی، نویسنده و استراتژیست مشهور در ارتباط با کاربرد ایمیل در بازاریابی

استارت‌آپ سبد خرید باغبان

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۰/ ۹ دقیقه

آنجلا دیمگجیو در بیست سالگی، ایده چرخ‌دستی برای باغبانان را به شرکت ارائه داد اما ۳۰ سال بعد از آن فرصت یافت تا آن ایده را به بازار عرضه کند.

از الویت‌بندی مالی تا افزایش اعتبار

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

مصاحبه‌ای با مایکل داگلاس و ناتان همیلتون؛ تحلیل‌گران «مولتی فول» درباره کسب‌وکارهای نوپا و بدهی‌های اعتباری آن‌ها

شناسایی اصول مهم در برندینگ

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.