نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه(قسمت بیستوهشتم)
در نارضایتی خوددار باشید
عصبانیت از محیط کار و رئیستان، شما را خسته کرده است؟ دیگر توان مقابله با ناملایمات را ندارید و به دنبال شغل تازهای هستید؟ رعایت موارد گفتهشده در این مطلب، به شما کمک خواهد کرد.
فالوئرهایی که مشتری واقعی میشوند
نظریه رایان هالیدی، نویسنده و استراتژیست مشهور در ارتباط با کاربرد ایمیل در بازاریابی
استارتآپ سبد خرید باغبان
آنجلا دیمگجیو در بیست سالگی، ایده چرخدستی برای باغبانان را به شرکت ارائه داد اما ۳۰ سال بعد از آن فرصت یافت تا آن ایده را به بازار عرضه کند.
از الویتبندی مالی تا افزایش اعتبار
مصاحبهای با مایکل داگلاس و ناتان همیلتون؛ تحلیلگران «مولتی فول» درباره کسبوکارهای نوپا و بدهیهای اعتباری آنها
وضعیت استارتآپها در کشورهای همسایه
شرکتهای استارتآپی و کسبوکارهای نوپا در کشورهای همسایه در چه سطحی هستند و چرا آگاهی از وضعیت آنها اهمیت دارد؟
اولین قدمهای راه انداختن یک تجارت
قبل از شروع هر تجارتی، اگر اهداف و مسیر مشخصی نداشته باشید، نتیجهای جز شکست در انتظار شما نخواهد بود. برنامهریزی، اولین قدم شروع استارتآپ است.
نوآوری از دل بخشخصوصی پدیدار میشود
به اعتقاد معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، نوآوری با توانمندی بخش خصوصی پدیدار میشود و هنر دولت سوق دادن پژوهشگاهها، مراکز علمی و تحقیقاتی بهسوی حمایت و هدایت ظرفیت نیروی انسانی کشور در مسیر شکل دادن کسبوکارهای فناور و استارتآپها است.
کارآفرینان موفق هرگز از این پنج اصل چشمپوشی نمیکنند
یادداشتی از جنیفر اسپنسر درباره اصول اساسی کارآفرینان موفق دنیای کسبوکار