نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت چهارم)
روشهای غلبه بر احساس ناامیدی
انسانها ذاتاٌ موجودات آسیبپذیری هستند و جهان نیز پر از مسائل چالشبرانگیز است.
چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟
درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسبوکار روشهای خاص خود را دارد.
جغرافیامحور نبودن استارتآپها، مزیت سودآوری آنها است
مرتضوی: مهاجرت از فضای سنتي و قدیمي به فضاهای جدید کسبوکار به نفع اقتصاد و جامعه است.
کسب سهام ۱۴۵ هزار میلیاردی از تولید محتوا
رقابت فعالان جوان عرصه تولید محتوای دیجیتال با شرکت بیش از ۳۰ تیم به سرانجام رسید.
ارزش استارتآپ اسنشیال به یک میلیارد دلار رسیده است
پس از جذب سرمایه ۳۰۰ میلیون دلاری توسط اسنشیال ارزش این استارتاپ به یک میلیارد دلار رسید.
برترین استارتآپها با ارزشی بالای ۱ میلیارد دلار
شرکتهایی که با رشد سریع و شگفتانگیز خود در مدتی کوتاه تبدیل به غولهای اقتصادی شدند.
عوامل موفقیت يك استارتآپ سختافزاری
تولیدکنندگان به هیچ عنوان تمایلی ندارند ظرفیت استفاده نشده داشته باشند.