نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت چهارم)
همهچیز درباره کراودفاندینگ
کراودفاندینگ نهتنها روشی برای افزایش سرمایه کسبوکارهای جدید است، بلکه با معرفی گسترده ایده تولیدی در بازار، احتمال رشد استارتآپ را در بلندمدت افزایش میدهد.
ورود استارتآپ موفق آلمانی به بازار خدمات سفارش غذا در خاورمیانه
منطقه خاورمیانه بازار بسیار خوبی برای استارتآپ سفارش غذای دلیوریهیرو محسوب میشود و این شرکت قصد دارد خدمات خود در این منطقه را نیز گسترش دهد.
ماجرای رابینهود در بازار سهام
استارتآپ رابینهود در ابتدای کار سود بسیار کمی بهدست آورده بود و در مرز نابودی قرار داشت، اما با موفقیت توانست اعتماد سرمایهگذاران خطرپذیر را جلب کند.
مدیرانی که کابوس کارمندان خود هستند
در این مطلب چهار نمونه از مدیرانی که باعث میشوند کارمندانشان حتی بعد از اتمام ساعات کاری ناراحت و مضطرب باشند را به شما معرفی میکنیم.
چگونه میان کار جانبی و شغل تماموقت خود توازن برقرار کنیم؟
داشتن یک کار جانبی میتواند باعث افزایش درآمد و پیشرفت شخصی شود؛ اما موفقیت در شغل جانبی نیازمند برنامهریزی منسجم و هدفگذاری مناسب است.
بهترین مدیریت چه نوع مدیریتی است؟
هر مدیری دوست دارد به موفقیتهای چشمگیر دست پیدا کند؛ اما واقعیت این است که اولین قدم برای تجربه بهترین نوع مدیریت، توانایی برقراری ارتباط موثر با اعضای تیم است.
چگونه از برندمان یک تصور خوب بسازیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
شکست را مقدمهای بر پیروزی کنید
اینکه نتیجه نهایی یک شکست چه باشد، تا حد زیادی به خود شما بستگی دارد. برخی شکستها میتوانند مقدمه پیروزیهای بزرگ آتی باشند.