نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)

نگاه ویژه مجلس به استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران جسورانه در قانون بودجه ۹۷

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

مجلس شورای اسلامی برای حمایت از استارت‌آپ‌ها به شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه از جهت تامین سرمایه، تصويب قوانین و تسهیل ارتباطات، توجه ویژه دارد.

مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارت‌آپ شما هستند

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

مشتریان هدف کسانی هستند که در طول زمان از همه به شما وفادارتر هستند. برای اینکه یک استارت‌آپ موفق داشته باشید باید این مشتریان را با خود همراه کنید.

شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مشتریان رضایت‌مند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا می‌توان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.

عدم حمایت کافی از وی‌سی‌ها، چالش اصلی سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

سلمان خدادادی: «چالش اصلی فرهنگ‌سازی و نبود فرهنگ سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های فناورانه دارای نوآوری و خلاقیت، عدم حمایت کافی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر است.»

استارت‌آپ‌ها، پیروز میدان رقابت با کسب‌وکارهای سنتی

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

کارگاه «استارت‌آپ چیست و چگونه استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارهای سنتی را شکست می‌دهند؟» با ارائه دکتر محمد واعظی‌نژاد در تهران برگزار شد. در این مطلب به گزارش برگزاری این کارگاه می‌پردازیم.

روش‌های ارزشمندی که تعداد مشتریان شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت اولین مشتریان استارت‌آپ خود را دست‌کم نگیرید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

اولین مشتریان شما، مهم‌ترین آنها هستند. آن‌ها می‌توانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسب‌وکار شما باشند.

از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.