نوشته های مرتبط: چگونه می‌توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟

کارمندان را آموزش می‌دهیم تا رهایمان کنند!

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

کریگ هندلی و تونی ریکسیاردی، بنیان‌گذاران شرکت لیسن‌تراست (ListenTrust)، به‌واسطه فرهنگ سازمانی موفق خود، به سود چند میلیارد دلاری در بازار رقابت رسیده‌اند.

کمبود مهارت‌های ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

نتیجه‌ یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان می‌دهد که اکثر مدیران در مهارت‌های ارتباطی ضعف دارند و نمی‌توانند منظور خود را به‌خوبی منتقل کنند.

کارمندان، مهره‌های کلیدی کسب‌وکار شما هستند

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

اخیرا برخی مراکز تحقیقاتی در راستای کمک به کارآفرینان برای درک ارزش‌ها و نیازهای کارمندان، مطالعاتی انجام داده‌اند که نتایج حاصل از آنها به شما کمک می‌کند تا کارمندانی خوشحال و راضی داشته باشید.

اقدام تحسین‌برانگیز استارت‌آپ «دلیورو» در تامین امنیت شغلی کارمندان خود

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیورو به‌عنوان یکی از شرکت‌های استارت‌آپی بزرگ لندن، در زمینه حمایت از حقوق کارمندان استارت‌آپ‌ها پیش‌قدم شده است و قصد دارد همه دوچرخه‌سواران خود را بیمه کند.

برنامه‌ریزی امور مالی؛ جاده‌ای به‌سوی موفقیت و پایداری کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت امور مالی یکی از پیچیده‌ترین و دشوار‌ترین فرایندهای ضروری در یک استارت‌آپ است و رابطه مستقیمی با موفقیت کسب‌وکار دارد.

تحصیلات، چه نقشی در حرفه‌ای شدن مدیران ایفا می‌کند؟

۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۵/ ۵ دقیقه

تحصیلات، شرط کافی برای تبدیل شدن به یک مدیرعامل موفق نیست؛ اما کمک می‌کند به طرز تفکر درستی در خصوص شناسایی و تحلیل موقعیت‌های بازار برسید.