نوشته های مرتبط: کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال

۲۰ دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۳۴ دقیقه

در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها می‌پردازیم که فهرست آن‌ها مدتی پیش توسط وب‌سایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.

از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاه‌های اینترنتی

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

چگونه مشتری‌هایی با انتظارات نابه‌جا را مدیریت کنیم

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۴/ ۹ دقیقه

مشتری‌ها برای رسیدن به نتیجه‌ی مورد نظر به نقشه‌ی مسیر نیاز دارند. این کار کمک می‌کند مشتری چشم‌انداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.

با افزایش سهم برند خود در ذهن مشتریان، در بازار ماندگار شوید

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اصول و قواعد بازاریابی آنلاین

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.

چگونه بازخورد بازاریابی کسب‌وکار را بسنجیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه حسین موسوی برگزار می‌شود.

رسیدگی صحیح به شکایت‌های مشتریان، برند کسب‌وکار شما را توسعه می‌دهد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.