نوشته های مرتبط: کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
بازاریابی محتوایی چیست و چه چیزی نیست؟
در این گزارش به شرح کارگاه «بازاریابی محتوایی» که به همت نوآفرینان برگزار شده است، میپردازیم.
کارگاه تخصصی اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ برگزار شد
در این گزارش به شرح کارگاه « تخصصی اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ» که به همت مدرسه استارتآپ ایران برگزار شده است، میپردازیم.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
از دستیار هوشمند آشپزی تا پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی
کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی توسط نوآفرینان در تاریخ ۳۱ فروردین از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه میلاد اسلامیزاد، مدیر روابط عمومی سابق اسنپ و معاون بازاریابی فیلمنت برگزار میشود.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.