نوشته های مرتبط: بازاریابی، به ابعاد کسبوکار شما وابسته نیست
پینترست چگونه شکل گرفت؟
در اینفوگرافیکی که در ادامه میبینید، داستان شکلگیری پینترست و چالشهایی که در مسیر موفقیت آن وجود داشته است را به تصویر کشیدهایم.
رشد چشمگیر استارتآپها و رونق کسبوکار دانشبنیان در کشور
علیرضا دلیری: دنیا ایرانیها را صاحب فکر و اندیشه میداند؛ لذا میتوانیم هم جایگاه کشور را در جهان ارتقا دهیم و هم در حوزه علم و اقتصاد در دنیا تاثیرگذار باشیم.
۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفتزده میشوید
بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشمپوشی میکنند، در حالیکه همه استراتژیهای بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.
نقش کسبوکارهای نوآورانه در اقتصاد پررنگتر میشود
سورنا ستاری: کسبوکارهای نوآور بهزودی جایگاه بزرگترین شرکتهای کشور و منطقه را از آن خود خواهند کرد.
استارتآپهایی که دنیای ورزش را متحول کردند
در این مطلب به معرفی ۶ استارتآپ ورزشی که تغییرات نوآورانهای در دنیای ورزش رقم زدهاند، میپردازیم.
۱۰۰ میلیارد تومان درآمد سالیانه، تنها با ۳۰ ساعت کار در هفته
مارک اگن کارآفرینی است که در ۵۴ سالگی پس از بارها اخراج شدن از رستورانهای دیگر تصمیم گرفت رستوران خودش را راهاندازی کند. درآمد سالیانه او اکنون بیش از ۳۰ میلیون دلار است.
پیامکها چگونه کسبوکار ما را توسعه میدهند؟
در این اینفوگرافیک، به بررسی مزیتهای استفاده از پیامکها در بازاریابی کسبوکارها و افزایش جذب مخاطب و فروش محصول توسط آنها میپردازیم.