نوشته های مرتبط: ظهور، سقوط و بازگشت یک قهرمان
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط موفق با مشتریان و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
افتتاح نخستین پلتفرم ارتباط اختصاصی کسبوکارها و اینفلوئنسرها
ساعتی پیش شبکه اجتماعی تگاستار، اولین پلتفرم اختصاصی ارتباط بین کسب و کارها و اینفلوئنسرها افتتاح شد.
سیستم صوتی تعاملی، تجربه شنیداری شما را شخصیسازی میکند
سیستم صوتی تعاملی از جدیدترین فناوریهایی است که در المپیک ۲۰۱۸ از آن رونمایی میشود. با استفاده از این سیستم میتوانید آنچه از برنامههای تلویزیونی میشنوید را شخصیسازی کنید.
نگاهی بر نمونه اولیه کالا، بخشبندی روانشناختی بازار و هرم برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
ربات هوشمندی که خودروی شما را پارک میکند
سیستم پارکینگ هوشمند هایکویژن، بهصورت خودکار خودروی شما را در پارکینگ پارک میکند و با درخواست شما، آن را به خروجی پارکینگ منتقل میکند.
۵ راهکار تضمینی برای افزایش رضایت مشتریان
امروزه ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، از اصلیترین عوامل موفقیت کسبوکارها در رقابت سخت بازار است.