نوشته های مرتبط: کارمندان، مهرههای کلیدی کسبوکار شما هستند
چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟
روشهای گوناگونی برای ایجاد فرهنگ اخلاقمدار در سازمان وجود دارد. پیادهسازی برخی از این راهکارها دشوار نیست و میتوان تقریبا آنها را در همه سازمانها بهکار گرفت.
مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت میکنند؟
رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نهتنها موثر، بلکه بهینه عمل میکنند.
از مصرفکننده تا ریسک خرید در برندینگ کالا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
کار کردن در استارتآپی که بنیانگذار آن یک میلیونر بازنشسته است!
هستند افرادی که پس از بازنشستگی به فکر راهاندازی یک کسبوکار کوچک و سرگرمکردن خود باشند؛ اما کار کردن در استارتآپ آنها، در کنار ایجاد فرصتها، گاهی اوقات چالشبرانگیز است.
عادتهایی که از شما یک کارمند موفق استارتآپی میسازند
جدا از ویژگیهای ساختاری و مدیریتی، کارکردن در استارتآپها شرایط ویژه خودش را دارد و هرکس نمیتواند یک کارمند موفق استارتآپی شود.
بر چالشهای مدیریت استارتآپ خود غلبه کنید
مدیریت یک کسبوکار، بسیار مشکل و چالشبرانگیز است؛ اما روشها و نکات سادهای وجود دارند که با بهکارگیری آنها میتوانید این موقعیت سخت را برای خود آسانتر کنید.
چگونه از کارمندان خود، با اخلاق حرفهای انتقاد کنیم؟
بازخورد و انتقاد، از عوامل رشد کسبوکار هستند؛ اما باید بهصورت صحیح بیان شوند تا بتوانند تاثیر خوبی روی طرف مقابل بگذارند و باعث پیشرفت شوند.
چهار روش بازیابی سریع انرژی در محیط کار
وقتی در محل کار خود خسته میشوید یا حوصله کار ندارید، گاهی مشغول فعالیتهای غیرضروری میشوید؛ در حالیکه با راهکارهای این مطلب میتوانید بهسرعت انرژی کافی برای شروع مجدد کار را بهدست آورید.