نوشته های مرتبط: روش سرمایهگذاری جمعی
ابهام در قواعد بازی
در حالحاضر و در اکوسیستم استارتآپی بهطور طبیعی درصد کمی از شرکتها موفق به توسعه محصول خود تا دستیابی به بازاری پایدار میشوند. آمارهای مختلف جهانی حاکی از موفقیت ۱۰ تا ۲۰ درصدی استارتآپها است. دلایل متعددی برای آن میتوان برشمرد. محصول استارتآپی بر اساس نظریهها و مفروضاتی در مورد بازار و مشتریان توسعه داده میشود.
نگاهی به ماموریت کاوشگر اینسایت
در این مطلب به معرفی کاوشگر اینسایت (insight)، دومین کاوشگر ناسا که پس از آزمایشات بسیار راهی مریخ شد، میپردازیم.
المپیک ۲۰۲۰ متفاوتتر از سالهای اخیر برگزار خواهد شد
کشور ژاپن در کمتر از ۱۰۰۰ روز دیگر میزبان مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ خواهد بود.
مشکل اصلی استارتآپها مالیات نیست
روز گذشته خبري مبني بر معافيت مالياتي استارتآپها با طرحي با عنوان «نوآفرين» روي خبرگزاريهاي مختلف قرار گرفت و خيلي از اهالي اين حوزه از اين خبر به عنوان يك خبر خوش براي استارتآپها ياد كردند؛
استارتآپهای ایرانی و معادلهای آنها در سطح بینالمللی
چند سالی است که کسبوکارهای اینترنتی در ایران رونق زیادی پیدا کرده است؛ کسبوکارهایی که معمولا از نمونههای خارجی الگوبرداری کرده و با توجه به شرایط ایران بومیسازی شدهاند.
امکان ارائه خدمات به شرکت دانشبنیان به صورت هوشمند فراهم می شود
به منظور ایجاد بستری تعاملی برای معرفی عناصر فعال در زیست بوم کارآفرینی ایران، امکان تعامل دو سویه میان شرکتهای دانش بنیان و نهادهای خصوصی و دولتی فراهم میشود.