نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید
بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسبوکار و علوم شناختی را به هم پیوند میزند.
سنتیها غفلت کنند از بین میروند
«رضا الفت نسب» عقیده دارد که اکنون مصرف کننده تمایل بیشتری به استفاده از خدمات آنلاین دارد.
برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی در پایتخت
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی «تهران اسپورتک» همزمان با عید فطر و آغاز طرح اوقات فراغت در سطح پایتخت خبر داد.
سخنگوی اتحادیه کسبوکارهای اینترنتی
شناسایی فعالیت ۳۲ هزار کسبوکار اینترنتی در کشور
بانک آینده به بهترین ایدهها و نوآوریها، جایزه میدهد
بانک آینده، با برگزاری جشنواره ایدهپردازی «رویش ارغوان» و با هدف پاسخگویی به نیازهای اقشار مختلف جامعه، به برترین و جذابترین ایدهها و طرحها در حوزه بانکی، جوایز ارزندهای را اهدا میکند .
رونق استارتآپها با آموزش صحیح افراد
استارتآپ کسبوکاری است که بخش عمدهای از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسبوکار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتآپ نیست، ولی همه استارتآپها بهطرزی از وب، موبایل، اینترنت و فناوریهای جدید استفاده میکنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.
تعالی؛ بهترین ابزار برای تحقق اقتصاد مقاومتی
همزمان با رسیدن جایزه ملی «تعالی و پیشرفت» به ایستگاه پایانی دومین دوره، شاخصهای سومین دوره این جایزه ترسیم شد.
ارزشگذاری استارتآپها بزرگترین چالش بازار سرمایه
درحالیکه هنوز روش ارزشگذاری مشخص و قابل استنادی برای استارتآپها و عرضه آنها در بورس یا فرابورس وجود ندارد تعدادی از استارتآپها مدعی هستند ارزش میلیارد دلاری دارند.