نوشته های مرتبط: چرا بازاریابی در مواردی ناخوشایند و وحشت‌آور است؟

ویژگی‌های مهم سیستم رسیدگی به شکایت‌های مشتریان چیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

۱۰ نمونه از خلاقانه‌ترین شکایات مشتریان از شرکت‌های معروف دنیا

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

در این مطلب، به شرح ۱۰ مورد از عجیب‌ترین و جالب‌ترین روش‌های انتقاد مشتریان از شرکت‌ها، می‌پردازیم.

نقش ترجیحات، ارزش مازاد و پیش‌‌آزمون در برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه سیستم مدیریت شکایت مشتری، طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

واحد رسیدگی به شکایات مشتری، به برند شما اعتبار می‌بخشد

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه یک آگهی فروش مناسب برای استارت‌آپ خود طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

هر کسب‌وکاری برای شناساندن خود به دیگران، نیاز به تبلیغات به شیوه آگاهی‌رسانی و یا آگهی دارد؛ اما چگونه می‌توان در یک آگهی کوتاه کسب‌وکار خود را به مشتری معرفی کرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.