نوشته های مرتبط: چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
آینده درخشان اینترنت اشیا در ایران
بدون شک اینترنت اشیا، موج بعدی تکنولوژیهای نوین در دنیا است. اخیرا استارتآپهای ایرانی نیز با این موج همراه شدهاند.
آفر؛ دستیار شما برای خرید بهتر
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه اطلاعرسانی تخفیف فروشگاههای آنلاین، فعالیت میکند و کمک میکند خرید بهتری انجام دهید.
با ایجاد انگیزه در مشتریان، میزان فروش خود را چند برابر کنید
بازاریابی انگیزشی، فعالیتهای کسبوکار را به یک فعالیت معنوی که در افراد انگیزهای برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت مورد نظر ایجاد میکند، پیوند میزند.
پویایی سیستم چیست و چه کمکی به کسبوکار شما میکند؟
پویایی سیستم در سازمانهایی استفاده میشود که با تصمیمگیریهای پیچیده و مهم مواجهاند و بهدنبال بینش یکپارچهای از مشکلات اساسی هستند.
مشکل اصلی کسبوکارهای نوپا، تامین سرمایه تخصصی است
مهدی تقوی: «مشكل اصلی استارتآپها، تامين سرمايه تخصصی است؛ البته سرمايهای كه در قالب وام يا تسهيلات نباشد، چرا که در این صورت، مشکلات پیچیدهتر خواهند شد.»
با آغوش باز از تغییرات ضروری در مسیر کسبوکار استقبال کنید
تغییرات ضروری و پیشبینی نشده، همیشه در مسیر یک استارتآپ سبز میشوند! در چنین شرایطی استارتآپی پیروز میدان است که خود را با این تغییرات وفق دهد.
چگونه برای آزادکاری آماده شویم؟
این روزها آزادکاری، از محبوبترین کارهایی است که بهعنوان شغل دوم در نظر گرفته میشود. در این مطلب مراحل تبدیل شدن به یک آزادکار را بررسی میکنیم.
چهار سوالی که پیش از توسعه کسبوکار، باید از خود بپرسید
توسعه کسبوکار بسیار چالشبرانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسبوکارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.