نوشته های مرتبط: چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ
کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ توسط مدرسه استارتآپ ایران در روز ۳۰ فروردین به مدت ۶ ساعت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میشود.
سرمایهگذاری به جای وام
در حالحاضر هم شاهدیم بهخاطر استفاده از کامپیوتر و اینترنت، فرصتهای شغلی کمتری، بهویژه در رابطه با مشاغل مهارتی (مشاغل یقه سفید) که مبتنی بر دانش هستند، وجود دارد.
از دستیار هوشمند آشپزی تا پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
رونق چرخهای اقتصاد کشور به کمک استارت آپهای جوان
یکی از استارت آپهای کشور موفق به ایجاد خدمات حمل و نقل شده است که به کمک آن میتوان به اطلاعاتی در این زمینه دست یافت.
قوانین در حوزه استارتآپها مسکوت است
دبیر کارگروه فرش و صنایع دستی کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه اتاق برای رفع مشکلات شرکتهای نوپا اهتمام دارد، گفت: قوانین در حوزه استارت آپ ها مسکوت مانده که امیدواریم بتوان در تعامل با دستگاه قانونگذار مشکلات را حل کنیم.
استارتآپهای فناوری اطلاعات حمایت میشوند
دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات معاونت علمی با بیان اینکه دولت بزرگترین خریدار محصولات حوزه فناوری اطلاعات است، گفت: حمایت از تولید داخل در قالب پیوست فناوری رخ میدهد.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.