نوشته های مرتبط: چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
نقش کسبوکارهای نوآورانه در اقتصاد پررنگتر میشود
سورنا ستاری: کسبوکارهای نوآور بهزودی جایگاه بزرگترین شرکتهای کشور و منطقه را از آن خود خواهند کرد.
استارتآپهایی که دنیای ورزش را متحول کردند
در این مطلب به معرفی ۶ استارتآپ ورزشی که تغییرات نوآورانهای در دنیای ورزش رقم زدهاند، میپردازیم.
۱۰۰ میلیارد تومان درآمد سالیانه، تنها با ۳۰ ساعت کار در هفته
مارک اگن کارآفرینی است که در ۵۴ سالگی پس از بارها اخراج شدن از رستورانهای دیگر تصمیم گرفت رستوران خودش را راهاندازی کند. درآمد سالیانه او اکنون بیش از ۳۰ میلیون دلار است.
پیامکها چگونه کسبوکار ما را توسعه میدهند؟
در این اینفوگرافیک، به بررسی مزیتهای استفاده از پیامکها در بازاریابی کسبوکارها و افزایش جذب مخاطب و فروش محصول توسط آنها میپردازیم.
بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که بهوضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام میشود.
دولتها باید فضا را برای فعالیت گسترده استارتآپها فراهم کنند
ناصرعلی سعادت، در حاشیه نمایشگاه الکامپ ۲۳ بر لزوم ایجاد تسهیلات برای کسبوکارهای نوپا تاکید کرد.
کشاورزی دقیق؛ راه نجات انسانها از بحران جهانی غذا
فناوریهایی که قرار است رویاهای ما را به حقیقت پیوند بزنند، چندان هم دور از دسترس نیستند و در آیندهای نزدیک، این چشماندازها به کارهایی عادی و روزمره تبدیل میشوند.
با استانداردهای مدرن دنیای کارآفرینی همگام شوید
کارآفرینان باید شیوههای مدیریتی خود را متناسب با رشد و تغییرات سریع فناوری، بهبود دهند و گزینهها و محدودیتهای جدید خود را بشناسند.