نوشته های مرتبط: چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت هفتم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
كاريكاتور هفت چالش مهم استارتآپهای ایرانی
اختصاصی نوپانا: کارتون هفت چالش مهم استارتآپهای ایرانی؛ کاری از «طراوت نیکی»
خدمات؛ وزنه اصلی توسعه اقتصادی
عباس آرگون: «از آنجا که كسبوكارهای نوپا، غالبا حول محور تکنولوژی شکل گرفتهاند، از پتانسيل رشد بالایی نیز برخوردارند و با هدف ارزشآفرينى و فرصتسازی در اقتصاد کشور فعالیت میکنند.»
زودشور؛ خشکشویی آنلاین پایتخت
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که لباس شما را تحویل میگیرد، میشوید و اتو شده تحویلتان میدهد.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت سیام)
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
نکات کلیدی برای ارتباط صحیح ایمیلی با مشتریان
اگر قواعد صحیح بازاریابی از طریق ایمیل را رعایت کنید، این روش هنوز هم میتواند بهترین و سادهترین راه برای ارتباط با مشتریان بالقوه شما باشد.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت بیستونهم)
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
استارتآپها مسیر جدید اقتصاد ایران
مشکلات ریز و درشت در جوامع مختلف بهویژه در حوزه اقتصاد سبب شد تا مفهومی جدید در ایجاد یک کسبوکار به وجود آید. این مفهوم استارتآپ نامدارد.