زودشور؛ خشک‌شویی آنلاین پایتخت
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸

زودشور؛ خشک‌شویی آنلاین پایتخت

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۰۰ | ۴ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که لباس شما را تحویل می‌گیرد، می‌شوید و اتو شده تحویل‌تان می‌دهد.

نوپانا: امروزه به دلیل درگیری‌های کاری اکثر خانواده‌های ایرانی و بحث ترافیک در شهر‌هایی مثل تهران، مراجعه حضوری به خشک‌شویی بسیار سخت‌شده و اگر فردی علاقه‌مند باشد تا از این خدمات استفاده نماید، نیازمند صرف زمان زیادی است.

سرویس خشک‌شویی آنلاین «زودشور» با هدف خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر در سال ۹۵ راه‌اندازی شد. زودشور یک کسب‌وکار خدماتی است که در حوزه پوشاک - یکی از سه نیاز اصلی هر انسان - فعالیت می‌کند. آنها در نظر دارند این فرآیند را به نحو احسن و به صورت کاملا اینترنتی در قالب اپلیکشن و وب‌سایت برای مشتریان خود فراهم کنند.

الهام حسنی، عضو تیم مارکتینگ زودشور در خصوص نحوه به وجود آمدن این استارت‌آپ به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «تحویل دادن و پس‌گرفتن لباس از خشک‌شویی مشکلی‌ست که اکثر خانواده‌ها به ویژه خانواده‌هایی که زن و شوهر، هردو شاغل‌اند با آن درگیر هستند؛ همچنین طولانی بودن پروسه شست‌وشو، نداشتن وقت برای تحویل یا پس‌گرفتن لباس‌ها، گیر افتادن در ترافیک خیابان‌های تهران، گم‌شدن قبض و رسید لباس و ... از دیگر دغدغه‌های مشتریان است. به همین دلیل، فکر راه‌اندازی سرویس خشک‌شویی آنلاین به ذهن‌مان رسید.»

زودشور سرویس‌دهی خود را با مناطق یک، دو و چهار شهر تهران آغاز کرد و اکنون تمامی مناطق یک تا هشت پایتخت را با تعرفه‌ای یکسان پوشش داده است. شما می‌توانید سفارش خود را در اپلیکیشن یا وب‌سایت زودشور ثبت کنید و بدون صرف وقت و هزینه، لباس تمیز و اتو شده خود را بعد از مدت ۴۸ ساعت دریافت کنید.

حسنی درباره ارزش‌ها و اهداف کسب‌وکار خود می‌گوید: «زودشور سعی دارد مدلی آنلاین و نوین را جایگزین مدل سنتی خشک‌شویی لباس کند؛ مضافا اینکه گسترش فرهنگ استفاده از خشک‌شویی باعث صرفه‌جویی در مصرف آب، کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا می‌شود.»

او افزود: «ارزش آفرینی برای مشتری یکی از فرآیندهای کسب‌وکار ماست؛ زودشور سعی کرده‌است تا با یکسان‌سازی نرخ خشک‌شویی در تمام مناطق تحت پوشش خود، به این هدف دست‌ یابد.»

دغدغه کنونی تیم زودشور حمایت از استارت‌آپ‌‌ها و کسب‌وکارهای نوپاست؛ تا بتوانند در راستای رفع نیاز‌های مشتریان به بهترین نحو به آنها خدمات ارائه دهند.

(همچنین بخوانید: چرا آنلاین لباس بخریم؟)

برچسب‌ها: استارت‌آپخشک‌شویی آنلاینترافیکآلودگی هوازودشورzoodshoor
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.