نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
ابهام در قواعد بازی
در حالحاضر و در اکوسیستم استارتآپی بهطور طبیعی درصد کمی از شرکتها موفق به توسعه محصول خود تا دستیابی به بازاری پایدار میشوند. آمارهای مختلف جهانی حاکی از موفقیت ۱۰ تا ۲۰ درصدی استارتآپها است. دلایل متعددی برای آن میتوان برشمرد. محصول استارتآپی بر اساس نظریهها و مفروضاتی در مورد بازار و مشتریان توسعه داده میشود.
کارآفرینی که برای فروش محصول خود به کل کشور آمریکا سفر کرد
جان ماک از روش سنتی برای بازاریابی محصول خود استفاده کرد و اکنون به صاحبان کسبوکار در مورد چگونگی فروش محصولات مشاوره میدهد.
ثبتنام در دور دوم رویداد جاده ابریشم آغاز شد
رویداد جاده ابریشم که برای نخستین بار از 30 مهرماه 96 کار خود را آغاز کرد تا استارتاپهای ایرانی را به سرمایهگذاران اروپایی معرفی کند و راهی برای ارتباط راحتتر استارتاپها با سرمایهگذاران داخلی و خارجی باز کند، حالا به مرحله دوم خود رسیده است.
افزایش شانس موفقیت کارآفرینی در سنین بالای چهل سالگی
دادههای تحقیقات دانشگاه نورث وسترن و MIT نشان میدهد که برخلاف تصور عمومی جامعه، کارآفرینان جوان بهترین پتانسیلهای بازگشت سرمایه نیستند.
تشکیل نخستین هسته کارآفرینی حوزه سلامت در سازمان نظام پرستاری
نخستین هسته ی کار آفرینی حوزه سلامت در سازمان نظام پرستاری کشور تشکیل شد.
«دانشگاههای کارآمد و مدیران باسواد» پیشنیاز استارتآپ موفق
فعالان حوزه استارتآپ در بخش «استیج» هفتمین نمایشگاه اینوتکس اعلام کردند پیشنیاز داشتن استارتآپهای موفق و بزرگ، داشتن «دانشگاههای کارآمد»و «مدیران باسواد» است.
کارآفرین درون خود را با یک ترفند ساده کشف کنید
کارآفرین شدن در نگاه اول میتواند سخت و غیرممکن باشد؛ اما باور اصلی شما باید نسبت به این موضوع تغییر پیدا کند.
لزوم شکلگیری صنعت سرمایهگذاری استارتآپی در کشور
معاون فناوری پارک علم و فناوری خوزستان نبود سرمایهگذار در حوزه استارتآپها را یکی از معضل های این حوزه عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم صنعت سرمایهگذاری استارتآپی در کشور شکل گیرد.