نوشته های مرتبط: ساختن برند شخصی؛ کلید اصلی موفقیت در تمام کسب‌و‌کارها

نقش مهم محصولات جایگزین و شعار تبلیغاتی در توسعه برند

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برند‌ها در فروشگاه‌ها

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاهی بر برندسازی شنیداری و سهم از کیف پول

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

موانعی که در مسیر موفقیت شما کمین کرده‌اند

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

همه افراد در زندگی رویاها و اهدافی دارند که برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کنند؛ اما متاسفانه عواملی زیادی وجود دارند که باعث می‌شوند ما همیشه موفق نباشیم.

چرا استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۱ دقیقه

در این اینفوگرافیک به دلایل شکست استارت‌آپ‌ها و ویژگی‌های مشترک میان استارت‌آپ‌هایی که از شکست گریخته‌اند می‌پردازیم.

باورهای رایج نادرست در مورد افزایش بهره‌وری

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

بسیاری از توصیه‌هایی که هرروز در خصوص افزایش کارایی و بهره‌وری می‌شنویم، فاقد قطعیت‌اند و ما را به نتیجه‌ دلخواه نمی‌رسانند.

چرا و چطور در «شکست خوردن» متخصص شویم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۵/ ۱۵ دقیقه

در جهان استارت‌آپ‌ها اگر شکست بخورید، یعنی یک قهرمان هستید و شکست خوردن روش جدید و باکلاس انجام کار محسوب می‌شود.

پکیج ۵۰ روش باانگیزه شدن

۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

پنجاه ترفند این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به شما یاد می‌دهند که چگونه باانگیزه بمانید.