نوشته های مرتبط: چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟
در نارضایتی خوددار باشید
عصبانیت از محیط کار و رئیستان، شما را خسته کرده است؟ دیگر توان مقابله با ناملایمات را ندارید و به دنبال شغل تازهای هستید؟ رعایت موارد گفتهشده در این مطلب، به شما کمک خواهد کرد.
فالوئرهایی که مشتری واقعی میشوند
نظریه رایان هالیدی، نویسنده و استراتژیست مشهور در ارتباط با کاربرد ایمیل در بازاریابی
از الویتبندی مالی تا افزایش اعتبار
مصاحبهای با مایکل داگلاس و ناتان همیلتون؛ تحلیلگران «مولتی فول» درباره کسبوکارهای نوپا و بدهیهای اعتباری آنها
شناسایی اصول مهم در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اولین قدمهای راه انداختن یک تجارت
قبل از شروع هر تجارتی، اگر اهداف و مسیر مشخصی نداشته باشید، نتیجهای جز شکست در انتظار شما نخواهد بود. برنامهریزی، اولین قدم شروع استارتآپ است.
بازاريابی با هدف جذب دیگر کسبوکارها
بازاریابی b2b از جنبههای بسیاری با دیگر انواع بازاریابیها تفاوت دارد و به همین دلیل در این شیوه بازاریابی تاکتیکهای متفاوتی را به کار میبرند.
چگونه در بازاریابی، به فروش بیشتر برسیم؟
با سه اصل مهم از یک طرح بازاریابی درخشان آشنا شوید.