نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
وظایفی که باید از دوش کارآفرینان برداشته شود
همهی کارآفرینان پس از مدتی متوجه میشوند که باید برخی از وظایف را از دوش خود بردارند. با رشد بیشتر کسبوکار، نیاز آنها به فعالیتهای مهمتر بیشتر خواهد شد و برخی موارد باید بهطور کامل واگذار شوند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
قوانین در حوزه استارتآپها مسکوت است
دبیر کارگروه فرش و صنایع دستی کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه اتاق برای رفع مشکلات شرکتهای نوپا اهتمام دارد، گفت: قوانین در حوزه استارت آپ ها مسکوت مانده که امیدواریم بتوان در تعامل با دستگاه قانونگذار مشکلات را حل کنیم.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
موفقیت در کارآفرینی، هرگز تضمینشده نیست!
واژهی «کارآفرین» برای بسیاری از مردم واژهی بسیار جذابی است و به مفاهیم مختلفی دلالت میکند. اما صاحبان کسبوکار پیش از اینکه تصمیم بگیرند قدم در راه کارآفرینی بگذارند، باید از برخی واقعیات آگاه شوند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
چگونه در مواجهه با چالشهای کارآفرینی، انگیزه خود را حفظ کنیم؟
در شرایطی که یک کارآفرین با چالشهای روزمره و گوناگون خود درگیر است، حفظ انگیزه تنها راه نجات او از دام افسردگی و کسالت و رسیدن به هدف نهایی است.
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.