نوشته های مرتبط: بسیاری از فارغالتحصیلان نمیتوانند در جایگاه شغلی مناسب خود قرار بگیرند
از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور ۱۷ مورد نوآورانه است
باید استارتآپهای کشور نوآورانه باشند. از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور تنها ۱۷ مورد نوآورانه و بقیه غیرنوآورانه هستند.
فعالیت ۳۰۰۰ استارت آپ در ایران
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از فعالیت ۳۰۰۰ استارتآپ در ایران خبر داد.
آشنایی با مفهوم هزینههای جایگزینی محصول و تاثیر آن در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استارتآپها؛ ابزار تقویت مهاجرت معکوس روستاییان
این روزها شاهد رونق چشمگیر استارت آپها یا همان کسب و کارهای نوپا در کشور هستیم.بر اساس آمار موجود طی چهار سال اخیر این فعالیتها ۳۲ برابر رشد داشته است.
جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه در بازاریابی خدمات کسبوکار خود موفق شویم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
برداشت ۱.۵میلیارد دلاری از صندوق توسعه برای رونق اشتغال جوانان کفایت نمیکند
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر نقش حمایت از کسب و کارهای نو در اشتغالزایی تاکید کرد.