نوشته های مرتبط: ۷ درس مهم از یک استارت‌آپ شکست‌خورده

نگاهی بر فرایند‌های آنالیز اطلاعات در برندینگ

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی میان بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

ایران صادر کننده موفق استارت‌آپ به جهان

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۴/ ۸ دقیقه

ایران می تواند صادرکننده استارت آپ های موفق به جهان باشد.

کارگاه آموزشی تجربه کاربری

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی تجربه کاربری (ux) توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۷ اسفند از ساعت ۱۳ الی ۱۹ در پردیس فنی دانشگاه تهران با ارائه مهندس علیرضا نیکوکار، مدیر تجربه کاربری چارگون برگزار می‌شود.

هویت بصری، کسب‌وکار شما را در بازار متمایز می‌‌کند

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور ۱۷ مورد نوآورانه است

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۰/ ۴ دقیقه

باید استارت‌آپ‌های کشور نوآورانه باشند. از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور تنها ۱۷ مورد نوآورانه و بقیه غیرنوآورانه هستند.

آشنایی با مفهوم هزینه‌های جایگزینی محصول و تاثیر آن در برندینگ

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برند‌ها در فروشگاه‌ها

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.