نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
هزینههای دلاری استارتآپهای ایرانی
به گفته صاحبان کسبوکارهای نوپا، عمده مشکل آنها در این وضعیت به بالا رفتن قیمت ارز و افزایش هزینه استفاده از خدماتی برمیگردد که استارتآپها از منابع خارجی استفاده میکنند.
برگزاری «استارتآپ تریگر۸ » در دانشگاه صنعتی شریف
برگزیدگان مسابقه «استارتاپ تریگر8 » پس از 6 روز رقابت در دانشگاه صنعتی شریف معرفی شدند.
وظایفی که باید از دوش کارآفرینان برداشته شود
همهی کارآفرینان پس از مدتی متوجه میشوند که باید برخی از وظایف را از دوش خود بردارند. با رشد بیشتر کسبوکار، نیاز آنها به فعالیتهای مهمتر بیشتر خواهد شد و برخی موارد باید بهطور کامل واگذار شوند.
چه موانعی در مسیر شروع کسبوکارها قرار دارند؟
در مسیر شروع کسبوکارها موانعی وجود دارند؛ اما با انگیزه و پشتکار میتوانید از آنها عبور کنید. در این مطلب به معرفی تعدادی از این موانع مهم و راههای گذر از آنها میپردازیم.
جایگاه کارآفرینی در فرهنگهای مختلف جهان چیست؟
ما عرصه کارآفرینی را غالباً با تصویرهای لوکس سیلیکونولی تجسم میکنیم؛ در حالیکه فرهنگها و کشورهای مختلف جهان، رویکردی کاملاً متفاوت نسبت به این عرصه دارند.
بسترهای لازم برای فعالیت استارتاپ ها درکیش فراهم می شود
معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم آغاز به کار رویداد استارتاپ جاده ابریشم، از توسعه بسترهای لازم برای فعالیت استارتاپ ها درکیش خبر داد.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.