برگزاری «استارت‌آپ تریگر8 » در دانشگاه صنعتی شریف
با معرفی تیم‌های اول تا سوم: ۸

برگزاری «استارت‌آپ تریگر۸ » در دانشگاه صنعتی شریف

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۲ | ۴ دقیقه

برگزیدگان مسابقه «استارتاپ تریگر8 » پس از 6 روز رقابت در دانشگاه صنعتی شریف معرفی شدند.

نوپانا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دبیر برگزاری «استارتاپ تریگر8 » گفت: «استارتاپ تریگر8 » یک رویداد آموزشی -رقابتی فشرده به مدت 6 روز با هدف ایجاد یک محیط سازنده برای خلق و پرورش ایده های کارآفرینانه است و در این رویداد آموزش های ضروری برای تبدیل آیده به یک استارتاپ در کارگاه های آموزشی به شرکت کنندگان ارائه می شود.
 
رکسانا مَعمَر افزود: در 4 روز ابتدایی رویداد، 4 کارگاه برای شرکت کنندگان تدارک دیده شده بود و در این مدت آنها فرصت داشتند تا با افراد توانمند و ایده های دیگران آشنا شوند و در پایان 4 روزه شرکت کنندگان همراه با متخصصان کسب و کار در فضایی ویژه دور هم جمع می شوند و فرصت برای مشورت بحث های سازنده و تیم سازی فراهم می کردند.
 
وی ادامه داد: سن شرکت کنندگان این مسابقه 19 تا 38 سال است و این رویداد دریچه ای برای افرادی است که می توانند توانایی های خود را معرفی کنند که در پایان این مسابقه 3 تیم برگزیده می شوند.

اسامی برگزیدگان به این شرح است: 
محسن باقریان، مصطفی الوندیان و فاطمه جعفر زاده با موضوع رصد و پایش الگوی آسم نفر اول
مهرزاد ازقندی، نیما مدرس احمدی، محمدرضا طیران و مجید کاشانی با موضوع سامانه هوشمند تغییر و ارتقا سلامت جامعه نفر دوم 
امیر محمد سوری، سعید آزادیان و آریانا سلطانی امیر محمد وکیلی با موضوع طرح توریست پزشکی نفر سوم 

مسابقه «استارتاپ تریگر8 » 16 تا 21 اردیبهشت از ساعت 8 تا 18 در دانشگاه صنعتی شریف به همت مرکز کارآفرینی، شتاب دهنده شریف ،مرکز رشد، پارک علم و فناوری شریف برگزار شد.
 
 
برچسب‌ها: پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریفکارآفرینیاستارت‌آپ تریگر ۸
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.