نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
از دوره طلایی کارآفرینی، عقب نمانید
عصر طلایی کارآفرینی در تاریخ بشر هماکنون آغاز شده است و ما نباید از ظرفیت بالقوه این دوره و فرصتهای پیش رویمان غافل شویم.
حمایت مرد شماره یک دنیای تنیس از استارتآپها
با مشارکت آکادمی تنیس رافائل نادال، سه استارتآپ برتر ورزشی اسپانیا جذب سرمایه کردند.
ظرفهایی که از برگ درختان تهیه میشوند
شرکت لیف ریپابلیک، ظروف متنوع تجزیهپذیری از جنس برگ درختان تولید کرده است.
برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی میکنند؟
مطمئنا نمیتوان استارتآپهای تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما میتوان از نکاتی که آنها برای بازاریابی برند استفاده میکنند درسهای ارزشمند گرفت.
از فصل برداشت تا خرید آنی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.