نوشته های مرتبط: روابط عمومی ضعیف، قاتل کسبوکارهای نوپا
شور و اشتیاق خود را به یک کسبوکار واقعی تبدیل کنید
اغلب ما، اشتیاقمان را جایی خارج از شغل و حرفه خود پیدا میکنیم. برای تبدیل ایدهها به یک کسبوکار واقعی، نیازی نیست از ابتدای کار، همه جزئیات اجرایی پروسهها را بشناسید.
با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید
شما بهعنوان یک مدیر موظف هستنید که کارمندان خود را درک و از آنها قدردانی کنید. این کار برای بقای کسبوکار شما الزامی است.
چگونه تعارضهای میانفردی در سازمان را کاهش دهیم؟
مدیریت تعارض در سازمان، باید به کاهش تعارضهای عاطفی در همه سطوح و حفظ و بهبود مقداری تعارض لازم و کنترلشده کمک کند و وضعیت و نگرانیهای هر ۲ طرف تعارض را در نظر داشته باشد.
حمایت از استارتآپها، خروج نخبگان را کاهش میدهد
کسبوکار سالم و پر از هیجان استارتآپی، اکنون مهمترین انگیزه برای ماندن نخبگان در کشور شده است. اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره این موضوع مهم دارند؟
پیشبینی رشد ارزش استارتآپهای عربی حوزه خلیج فارس تا ۹۲۰ میلیارد دلار
تحقیقات نشان میدهند تا سال ۲۰۲۲ میلادی، کسبوکارهای کوچک و متوسط کشورهای عربی خلیج فارس، با رشدی ۱۵۶ درصدی، ارزش خود را از ۳۵۰ میلیارد دلار (۲۶درصد تولید ناخالص داخلی) به ۹۲۰ میلیارد دلار میرسانند.
از مدیریت بودجه شخصی تا شبکهای برای آموزش و یادگیری
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
روشهای ارزشمندی که تعداد مشتریان شما را افزایش میدهند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
هزینه سرمایه چیست و چرا آینده کسبوکار شما به آن متکی است؟
آیا استارتآپها باید نگران هزینه سرمایه خود باشند؟ پاسخ این پرسش مثبت است! در این مطلب بیشتر توضیح میدهیم هزینه سرمایه چیست و چه اجزایی دارد.