نوشته های مرتبط: بایدها و نبایدهای سفر به دور دنیا
پیامکها چگونه کسبوکار ما را توسعه میدهند؟
در این اینفوگرافیک، به بررسی مزیتهای استفاده از پیامکها در بازاریابی کسبوکارها و افزایش جذب مخاطب و فروش محصول توسط آنها میپردازیم.
بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که بهوضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام میشود.
داستان زندگی ثروتمندترین مرد جهان
در این اینفوگرافیک، داستان زندگی بیل گیتس، بنیانگذار غول دنیای نرمافزار (مایکروسافت)، را به تصویر میکشیم.
فراخوان نخستین رویداد استارتآپی «دموی گردشگری» تمدید شد
مهلت ارسال درخواست ارائه در نخستین رویداد استارتآپی «دموی گردشگری» تا ۵ مردادماه ۱۳۹۶ تمدید شد.
ایدههای طلایی راهاندازی کسبوکار آنلاین
در این اینفوگرافیک ایدهها و راهکارهایی را مرور خواهیم کرد که برای راهاندازی کسبوکار آنلاین و موفقیت در آن بسیار سودمند هستند.
آینده واقعیت مجازی و چشمانداز آن در بازاریابی
واقعیت مجازی میتواند موج جدیدی در بازاریابی اجتماعی باشد. هدف از بازاریابی اجتماعی، ارائه محتوایی به مخاطب است که نظر او را جلب کند؛ نرمافزارهای واقعیت مجازی ثابت کردهاند که در انجام این کار، توانا هستند.
چرا استارتآپیها نباید همه زندگی خود را قربانی موفقیت کسبوکار کنند؟
باور عمومی غلطی که در میان فعالان فضای استارتآپی وجود دارد این است که کارآفرینان و اعضای تیم آنها باید تمام زندگی خود را فدای شرکت کنند تا موفق شوند.