داستان زندگی ثروتمندترین مرد جهان
اینفوگرافیک ۸

داستان زندگی ثروتمندترین مرد جهان

توسط محمد رزم‌آرا | ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۰ | ۱۰ دقیقه

در این اینفوگرافیک، داستان زندگی بیل گیتس، بنیان‌گذار غول دنیای نرم‌افزار (مایکروسافت)، را به تصویر می‌کشیم.

نوپانا: اکثر ما ویندوز و آفیس را می‌شناسیم و با آنها کار کرده‌ایم. این محصولات محبوب توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده‌اند. بیل گیتس؛ بنیان‌گذار مایکروسافت، برای رساندن این شرکت‌ به جایگاه امروزش، تلاش فراوانی کرده است. نخستین انتخاب سخت گیتس شاید رها کردن دانشگاه هاروارد بود؛ در حالی‌که قرار بود مانند پدرش، وکیل شود!

او پس از مدت کوتاهی که در شرکت آی‌بی‌ام (IBM) مشغول فعالیت بود، با استیو جابز آشنا شد و پیشنهاد تولید نرم‌افزار انحصاری برای شرکت اپل را پذیرفت. گیتس با وجود حساسیت‌های زیاد جابز، پروژه را پیش برد؛ اما پس از مدتی، خبر تولید ویندوز منتشر شد؛ خبری که عصبانیت شدید جابز را به‌همراه داشت؛ چرا که معتقد بود گیتس ایده او را دزدیده است! بیل گیتس این ادعا را هیچ‌گاه نپذیرفت. در نهایت، پیشرفت و سودآوری شرکت مایکروسافت به جایی رسید که گیتس را در ۳۱ سالگی جوان‌ترین میلیادر جهان کرد.

 جالب است بدانید رئیس کنونی هیئت‌مدیره مایکروسافت علاوه بر تکنولوژی، در کارهای خیریه و بشردوستانه در سراسر جهان نیز مشغول فعالیت است.او بنیان‌گذار خیریه «بیل و ملیندا گیتس» است.

لطفا تا بارگذاری کامل تصویر صبر کنید. همچنین برای دانلود و بزرگ‌نمایی می‌توانید روی اینفوگرافیک کلیک کنید:

 

برچسب‌ها: بیل گیتسBill gatesاینفوگرافیکمایکروسافتinfographicmicrosoft
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد رزم‌آرا

محمد رزم‌آرا

محمد رزم‌آرا، دانشجوی مهندسی پزشکی است و از سال ۱۳۹۳ کار مدیریت سامانه "دستیار مجازی دانشجویان مهندسی پزشکی" را بر عهده دارد. او عضو هیئت تحریریه نشریه مهندسی پزشکی و مسئول تولید محتوای علمی در این زمینه است. هم‌اکنون مدیریت بخش توسعه وب استارت‌آپ Maczooo mirror در دست اوست.