نوشته های مرتبط: فینتک، در مشت اژدهای شرق
انعطاف پذیری؛ راز بقای استارتآپها
هر کسب وکاری نیاز به تغییر دارد؛ کسبوکار شما با یک استراتژی ثابت به شکست محکوم میشود.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت دوم)
تقسیمبندی بازار یک امر مهم در زمینه شروع هر کسبوکاری است.
ورود استارآپها به فعالیتهای پستی کشور
حسین مهری: «درصدد هستیم تا با برنامهریزیهای انجام شده استارتآپها در حوزه فعالیتهای پستی آغاز به کارکنند.»
در نخستین انتخابات اتحادیه کسبوکارهای مجازی چه گذشت؟
روز دوشنبه، سیام مرداد ماه، پس از بحثهای فراوان، انتخابات نخستین دوره اتحادیه کسبوکارهای مجازی در اتاق اصناف ایران برگزار شد.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
از دنیای گیمرها تا تبلیغات اینترنتی موثر
پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
داستان رقابت سرسخت تخفیفان و نتبرگ
دو شرکت نتبرگ و تخفیفان در زمینه تخفیف برای خدمات مختلف و کالا فعالیت دارند که اگرچه ماهیت کار آنها یکسان است، ولی تفاوتهایی نیز با هم دارند که در این مطلب به ذکر این موارد میپردازیم.