نوشته های مرتبط: حمايت از استارت‌آپ‌ها با به‌روز رسانی قوانين

فرهنگ‌سازی، پیش‌نیاز سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه استارت‌آپ‌ها و رونق اقتصادی

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

سعید میرواحدی: «هنگامی می‌توان در شرایط رونق اقتصادی قرار گرفت که در حوزه کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری تخصصی فرهنگ‌سازی شود تا صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر بتوانند نقشی که در توسعه استارت‌آپ‌ها دارند را به‌خوبی ایفا کنند.»

هزینه سرمایه چیست و چرا آینده کسب‌وکار شما به آن متکی است؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

آیا استارت‌آپ‌ها باید نگران هزینه سرمایه خود باشند؟ پاسخ این پرسش مثبت است! در این مطلب بیشتر توضیح می‌دهیم هزینه سرمایه چیست و چه اجزایی دارد.

میزان حقوق منطقی صاحبان کسب‌وکار چقدر است؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

شما به‌عنوان مالک یک کسب‌وکار، همیشه می‌توانید حقوق بالاتری برای خودتان در نظر بگیرید؛ ولی آیا این تصمیم روی کسب‌وکار شما تاثیر می‌گذارد؟

هفت نکته ارزشمند برای راه‌اندازی کسب‌وکار، بدون پول یا تجربه

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۱۱ دقیقه

به لطف تکنولوژی، امروز می‌​توان جاده‌ طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرح‌شده در این مطلب، عمل کنید.

حجم سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه استارت‌آپ‌ها کافی نیست

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

مسعود گل‌شیرازی: «حجم سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه استارت‌آپ‌ها بسیار کم است و لازم است سرمایه‌ها بیشتر به سمت صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر بروند.»

برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

مطمئنا نمی‌توان استارت‌آپ‌های تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما می‌توان از نکاتی که آن‌ها برای بازاریابی برند استفاده می‌کنند درس‌های ارزشمند گرفت.

از فصل برداشت تا خرید آنی

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.