نوشته های مرتبط: استراتژی دورکاری، کسبوکار کوچک شما را جهانی میکند
بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم
بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسبوکار استارتآپها حسابی داغ است.
روابط عمومی ضعیف، قاتل کسبوکارهای نوپا
اگر کسی استارتآپ شما را نشناسد، بهترین ایدههای کسبوکار شما هیچ موفقیت مهمی نخواهند داشت.
۳۰ سوال در مصاحبه استخدامی که آنها را نمیدانید
در هر قسمت از این مطلب به سوالات خاص و گاها عجیبی که بنیانگذاران شناخته شده یا مسئولان استخدام سراسر دنیا، از افراد جویای کار میپرسند، میپردازیم.
خودكشیهای رایج در ژاپن به دليل حجم كاری بالا
خودکشی در اثر حجم بالای کار در ژاپن، پدیدهای رایج است، تا آنجا که کلمه «کاروشی» در فرهنگ لغت ژاپنی برای آن در نظر گرفته شده است.
چگونه سرمایه شروع استارتآپ را تامین کنیم؟
یک ایده استارتآپی هر چقدر هم که برحسب نیاز انتخاب شده باشد و مسالهمحور باشد، برای توسعه و راهاندازی به سرمایه نیاز دارد که البته مقدار مورد نیاز این سرمایه برای ایدههای مختلف متفاوت است.
۳۰ سوال در مصاحبه استخدامی که آنها را نمیدانید
در هر قسمت از این مطلب به سوالات خاص و گاها عجیبی که بنیانگذاران شناخته شده یا مسئولان استخدام سراسر دنیا، از افراد جویای کار میپرسند، میپردازیم.
۳ استراتژی مالی که کسبوکارها را از شکست نجات میدهند
برای پیشگیری از شکست کسبوکار، لازم است استارتآپها میان جریانهای مالی ورودی و خروجی، تعادل دقیقی برقرار کنند.
۳۰ سوال در مصاحبه استخدامی که آنها را نمیدانید
در هر قسمت از این مطلب به سوالات خاص و گاها عجیبی که بنیانگذاران شناخته شده یا مسئولان استخدام سراسر دنیا، از افراد جویای کار میپرسند، میپردازیم.