نوشته های مرتبط: تکشاخهای سیلیکونولی، بیش از حد ارزشگذاری شدهاند
چرا استارتآپیها نباید همه زندگی خود را قربانی موفقیت کسبوکار کنند؟
باور عمومی غلطی که در میان فعالان فضای استارتآپی وجود دارد این است که کارآفرینان و اعضای تیم آنها باید تمام زندگی خود را فدای شرکت کنند تا موفق شوند.
به جای مسدود کردن استارتآپها به بهانههای واهی، به کارآفرینان دلگرمی دهیم
رضا الفتنسب: برخی نهادها بهجای تشویق و حمایت، با برقراری موانع بیشتر و بروکراسیهای طاقتفرسا، مشکلات زیادی در مسیر فعالیت کارآفرینان ایجاد کردهاند.
هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
استفاده بهینه از هشتگها میتواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
هفت خوان راهاندازی یک استارتآپ
در این مطلب از زبان تیمونی سیکس*، کارآفرین موفق، ۷ درس مهم شروع یک کسبوکار نوپا را بررسی میکنیم.
دخالتهای غیرضروری و سلیقهای، باعث ایجاد موانع در مسیر حرکت کسبوکارهای نوپا
رضا زرنوخی: متوقف کردن فعالیت استارتآپها، نوعی دلسردی و یاس از ادامه کار را در ذهن کارآفرینان رقم میزند و این امر در تضاد با حمایت از آنها است.
کارآفرینی، شکستن قوانین و ریسک هیجانی نیست
کارآفرینی و تأسیس یک استارتآپ، شکستن قوانین و ریسک هیجانی نیست، بلکه مسئولیتپذیری و تعهد دادن برای نتیجه گرفتن است.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
چالش مبهم استارتآپی: گذار از جستوجو به ساخت
جستوجو، ساختن و رشد، سه گام مهم در توسعه استارتآپها هستند و رسیدن به هریک از این مراحل، چالشی سخت و مبهم است.