نوشته های مرتبط: حفظ کسبوکار خانوادگی، همیشه آسان نیست
چگونه طرح کسبوکار خود را بهروز نگه داریم؟
اگر طرح کسبوکار شما پس از مدتی بازنگری و بهروزرسانی نشود، منسوخ میشود و ارزش خود را از دست میدهد. در این مطلب به بررسی نکاتی برای بهروز نگهداشتن طرح کسبوکار میپردازیم.
از تله خودمحوری در مدیریت کسبوکار رها شوید
خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسبوکار است که باعث میشود برآورده کردن خواستههای شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.
هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
به لطف تکنولوژی، امروز میتوان جاده طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرحشده در این مطلب، عمل کنید.
در راهبری کسبوکار، قدرت مطلق سودی ندارد
راهبری کسبوکار بهمعنی قدرت بیحدوحصر نیست. توانایی و مهارت راهبر باید در راستای آموزش و انگیزهبخشی به کارمندان به کار گرفته شود.
چرا ارزش تسلا هزار برابر خودروسازان ديگر است؟
تسلا: چطور ۷۰۰ میلیون دلار را از دست بدهیم و ۶۰ میلیارد دلار ارزش خود را حفظ کنیم؟
برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی میکنند؟
مطمئنا نمیتوان استارتآپهای تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما میتوان از نکاتی که آنها برای بازاریابی برند استفاده میکنند درسهای ارزشمند گرفت.
از فصل برداشت تا خرید آنی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
انگیزهنامه تاثیرگذار میتواند استخدام شما را تضمین کند
نوشتن یک انگیزهنامه تاثیرگذار برای تقاضای شغل، بسیار مهم و البته چالشبرانگیز است. با ما همراه باشید تا بهطور کلی و مختصر، اصول نوشتن انگیزهنامه را برایتان شرح دهیم.