نوشته های مرتبط: ۴ مسیر ایدهیابی کسبوکار نوآورانه
شتاب خودروسازان برای حضور در میدان رقابت استارتآپها
امروزه وقتی صحبت از سرمایهگذاری در استارتآپها به میان میآید، خودروسازان عضو ثابت این سرمایهگذاری هستند.
مبلمانی که در هر فضایی، جای میگیرند
کمپانی «اکسپند فرنیچر»، مبلمانی خلاقانه تولید کرده است که متناسب با فضای موجود، اندازه آنها قابل تغییر است.
از دوره طلایی کارآفرینی، عقب نمانید
عصر طلایی کارآفرینی در تاریخ بشر هماکنون آغاز شده است و ما نباید از ظرفیت بالقوه این دوره و فرصتهای پیش رویمان غافل شویم.
حمایت مرد شماره یک دنیای تنیس از استارتآپها
با مشارکت آکادمی تنیس رافائل نادال، سه استارتآپ برتر ورزشی اسپانیا جذب سرمایه کردند.
ظرفهایی که از برگ درختان تهیه میشوند
شرکت لیف ریپابلیک، ظروف متنوع تجزیهپذیری از جنس برگ درختان تولید کرده است.
برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی میکنند؟
مطمئنا نمیتوان استارتآپهای تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما میتوان از نکاتی که آنها برای بازاریابی برند استفاده میکنند درسهای ارزشمند گرفت.
از فصل برداشت تا خرید آنی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
انگیزهنامه تاثیرگذار میتواند استخدام شما را تضمین کند
نوشتن یک انگیزهنامه تاثیرگذار برای تقاضای شغل، بسیار مهم و البته چالشبرانگیز است. با ما همراه باشید تا بهطور کلی و مختصر، اصول نوشتن انگیزهنامه را برایتان شرح دهیم.