نوشته های مرتبط: ۴ مسیر ایده‌یابی کسب‌وکار نوآورانه

شیوه‌های متفاوت نوآوری در IBM، گوگل و آمازون

۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۰/ ۱۴ دقیقه

در شرکت‌های پیشرو مانند IBM، گوگل و آمازون چگونگی تعمیق نوآوری در فرهنگ و ساختار سازمانی تفاوت را ایجاد می‌کند.

اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبون‌های بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.

داستان‌سرایی برند، شیوه‌ای نو در بازاریابی نوین

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

کدام رشته‌های دانشگاهی پول سازترند؟

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۸/ ۶ دقیقه

انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه تصمیمی بزرگ و حساس است و آینده و سرنوشت جوانان را رقم می‌زند.

رسانه‏‌ها نقش مهمی در اکوسیستم نوآوری دارند

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۴/ ۴ دقیقه

علیرضا باباخان گفت: «صداوسیما می‌تواند مردم را به سمت سرمایه‌گذاری در اکوسیستم نوآوری سوق دهد.»

اشتغال‌زایی در صنایع معدنی با کمک استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۳/ ۱۰ دقیقه

استارت آپ چند سالی می شود که در ایران نیز رونق پیدا کرده است. برگزاری رویداد های مختلف و گردهمایی های متعدد در طول سال های گذشته کمک کرده تا همزمان با دیگر کشور ها، کاربران ایرانی نیز در تب و تاب استارت آپ راه انداختن قرار بگیرند.

حمایت ویژه از استارت‌آپ ها ضرورت دارد

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز با اعلام حمایت وِیژه از استارت‌آپ ها در این استان، به جایگزینی فرهنگ کارآفرینی به جای مدرک گرایی تاکید کرد و توصیه کرده که اصلاح این فرهنگ به جد در دستور کار خود قرار می‌گیرد.

آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۶/ ۶ دقیقه

اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهن‌ها می‌رسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسب‌وکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدف‌گذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمی‌شود.