نوشته های مرتبط: مدلهای کسبوکار، به زبان ساده
آینده واقعیت مجازی و چشمانداز آن در بازاریابی
واقعیت مجازی میتواند موج جدیدی در بازاریابی اجتماعی باشد. هدف از بازاریابی اجتماعی، ارائه محتوایی به مخاطب است که نظر او را جلب کند؛ نرمافزارهای واقعیت مجازی ثابت کردهاند که در انجام این کار، توانا هستند.
انفجار بزرگ هوش مصنوعی
هوش مصنوعی جزء جداییناپذیر آینده تکنولوژی است و ارزش صنعت آن تا سال ۲۰۲۰ به بیش از ۴۷ میلیارد دلار میرسد.
راهنمای موفقیت کارآفرینان میانسال در کسبوکارهای جوان
آمارها نشان میدهد در برخی کشورهای توسعهیافته، افراد در دوران میانسالی تمایل بیشتری به آغاز یک کسبوکار جدید دارند.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
پیمانکاران، سرعت کسبوکار شما را متحول میکنند
استخدام کارمندان پیمانکار اغلب هزینه کمتری برای شرکت شما دارد و آنها علاوه بر نداشتن مشکلات کارمندان تماموقت، کارها را در زمان کمتری انجام میدهند.
میزان سرمایهگذاریهای فعلی، در حد شوخی است
ناصر غانمزاده، مدیر شرکت سرمایهگذاری جسورانه اُپاتان از حجم کم سرمایهگذاری در ایران میگوید.