نوشته های مرتبط: ضرورت حمایتهای از کسبوکارهای اینترنتی
ایدههای طلایی راهاندازی کسبوکار آنلاین
در این اینفوگرافیک ایدهها و راهکارهایی را مرور خواهیم کرد که برای راهاندازی کسبوکار آنلاین و موفقیت در آن بسیار سودمند هستند.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
چرا استارتآپیها نباید همه زندگی خود را قربانی موفقیت کسبوکار کنند؟
باور عمومی غلطی که در میان فعالان فضای استارتآپی وجود دارد این است که کارآفرینان و اعضای تیم آنها باید تمام زندگی خود را فدای شرکت کنند تا موفق شوند.
مقاومت در مقابل کسبوکارهای نوین محکوم به شکست است
وکیلزاده: تنها راهکار موجود برای کسبوکارهای سنتی، درک صحیح و شناخت کامل از تحول ساختاری فضای بازار و حرکت آگاهانه در جهت آن است.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
دیجیکالا دومین سایت پربازدید ایران
طبق آخرین آمار از سایت تحلیلی الکسا، دیجیکالا پس از گوگل در رده دوم پربازدیدترین سایتهای ایران قرار گرفته است.
موافقان و مخالفان فیلترینگ فينتکها
مدیر کل فناوری اطلاعات بانک مرکزی: استارتآپها خلأ شبکه مویرگی مورد نیاز بانکها را پر میکنند.
چگونه سرمایه شروع استارتآپ را تامین کنیم؟
یک ایده استارتآپی هر چقدر هم که برحسب نیاز انتخاب شده باشد و مسالهمحور باشد، برای توسعه و راهاندازی به سرمایه نیاز دارد که البته مقدار مورد نیاز این سرمایه برای ایدههای مختلف متفاوت است.