نوشته های مرتبط: تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه
پیامکها چگونه کسبوکار ما را توسعه میدهند؟
در این اینفوگرافیک، به بررسی مزیتهای استفاده از پیامکها در بازاریابی کسبوکارها و افزایش جذب مخاطب و فروش محصول توسط آنها میپردازیم.
۳ شیوه اثباتشده برای متقاعد کردن مشتریان
انسانها دارای شخصیتهای متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.
چهار درس بزرگ از استیو جابز
این مطلب، گزیده سخنان «ویلیام هال» درباره استیو جابز است. او سالهای زیادی را در شرکت اپل و در کنار او کار کرده و حتی در بدترین شرایط این شرکت را رها نکرده است.
وانپلاس؛ از استارتآپ پر ادعا تا تولیدکننده معتبر
چندی پیش وانپلاس اقدام به عرضه جدیدترین پرچمدار خود، موسوم به وانپلاس ۵ کرد. در این مطلب نگاهی داریم به تاریخچه کوتاه و در عین حال پرماجرای وانپلاس.
چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟
موفقیت برند شما، به ارزشهایی که در جامعه ایجاد کردهاید وابسته است.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.